zsz-torun-sosw

ZAJĘCIA POZALEKCYJNE

INTERAKTYWNE WARSZTATY WIRTUALNA PODRÓŻ

We wtorek obyły się warsztaty interaktywne przygotowane przez nauczycieli: języka angielskiego, informatyki i przedmiotów zawodowych zawodu pracownik pomocniczy obsługi hotelowej. Głównym ich celem motywowanie uczniów do rozwijania i wykorzystywania w życiu prywatnym i zawodowym umiejętności językowych i znajomości technologii informacyjnych. czytaj dalej

2014-10-17 14.05.52.jpg
GALERIA

BOGOWIE

W dniu 17.10.2014 byliśmy z naszą wychowawczynią w kinie Cinema City na filmie pt. "Bogowie". Film ten to opowieść o życiu profesora Zbigniewa Religi, który w latach 80. dokonał pierwszego w Polsce, udanego przeszczepu serca... czytaj dalej

ZAWODY: monter zabudowy...

SZKOLENIE SOPRO

Młodzież ucząca się w zawodzie monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie , poznaje nowe technologie i nowoczesne materiały budowlane u źródła, poprzez prezentację i szkolenia wiodących na rynku firm związanych z branżą budowlaną... czytaj dalej

DSCN2715 (1024x768).jpg
WYCIECZKI

JESIENNY WYJAZD REHABILITACYJNY

W dniach od 29 września do 6 października 2014 r. trzynastu uczniów ZSZ i SPdP wzięło udział w ośmiodniowej wycieczce do Darłówka. Atrakcyjne położenie tej miejscowości nad otwartym morzem, wśród lasów sosnowych i niepowtarzalny mikroklimat tworzą doskonałe warunki do wypoczynku i turystyki... czytaj dalej

ZAJĘCIA POZALEKCYJNE

"Relacja na gorąco"-wycieczka do Zakopanego...

Piątek - od rana pada deszcz... Dzisiaj skorzystaliśmy z uprzejmości pana dyrektora Zespołu Szkół Plastycznych im. A. Kenara w Zakopanem i zobaczyliśmy pracownie snycerstwa, lutnictwa, meblarstwa, reklamy wizualnej, rzeźby i grafiki. Byliśmy w Galerii Antoniego Rząsy, a także w Muzeum K. Szymanowskiego "Atma"... czytaj dalej

Czwartek zaskoczył nas piękną pogodą. Udało się nam zdobyć Grzesia (1653 m)! Wędrowaliśmy Doliną Chochołowską, do schroniska PTTK na Polanie Chochołowskiej, a potem wdrapaliśmy się na sam szczyt góry, by podziwiać przepiękne widoki. Było warto!!! A wieczorem ... na Krupówki ;-) czytaj dalej